Monday, March 8, 2010

Series of unfortunate events…

March 5th.

OH MY FUCKING GOSH. This gotta be one of the worst days, ever.

I had a break down. I don't necessarily want to assume what it was for, but I was feeling like shit. I was getting desperate for sleep, so I turned to alcohol. I know that it's a depressant, but I felt like I had no choice. I drank around 12 am or 1 am. I had school in the morning. I woke up late, so I went to this counselor so I can skip my first period class, which was gym. I sat there, and talked about my little episode. Talking makes anybody feel better, in my opinion at least. Anywho, I'm not going to go in depth with that.

I got called down to the nurse's office from the intercom, but my lazy behind didn't feel like walking. Eh, the people sent somebody to come get me from my class. The nurse needed to inform me that I was missing my MMR shot, and that I couldn't go back to school until this is done. Coincidentally, I was tired and didn't want to be bothered. She told me that she was worried that I was under the influence of some substance.


Tell me why this broad did the whole blood pressure and what not. She said that she couldn't get my blood pressure because it was too low. No shit, Sherlock, I said that I didn't eat breakfast... And, alcohol raises blood pressure anyways. She made me do the drunk test. I did that before, and was actually under the influence of three beers. I was fine, but I failed the test. Also, I didn't have the registration and insurance card; I failed curfew and the car had a broken taillight. Yeah, it wasn't my car. Long story short, the officer let my friend and I go because she pretended she was sexually assaulted. ANYWHO, when the nurse did her rendition, she made me walk (with my Uggs on) heal-toe, on a straight line, with my eyes closed. WTF?! Evidently, I fell on the second step.
I told her I was fine, and just didn't want to be bothered. I don't understand why they won't leave me the fuck alone. Yeah, so they sent me to the ER for the tests, and all of them shits were NEGATIVE! In your faces. Geez. They need to fuck off.

I had to call out of work for the third time. I got scolded at by my bosses the next day, and my hours were cut in half. Great.


  1. lmao wow you had a pretty tough day. don't you just hate when people keep fuckin with you after you keep tell them your ok? yea stuff like that bothers me. but your life seems pretty exciting lol

  2. LOL. My life is just filled with contradictions.


Gracias for the input. =P

Follow and Twit me @SNEAkUHbUTT