Sunday, January 23, 2011

I know that I messed up. I yell, and I bitch. I would apologize, but it wouldn't take back time. I miss you. I miss us. I miss the times we goof off, and just talk about nonsensical bullshit. I miss everything.

And now, we can't even call each other. I would call you, but you seem to be irritated every time I speak to you. I know you wouldn't call me because you told me you needed a break, to be left alone. I understand.

I guess everything happens for a reason.



I'm sorry about this post on my blog. I know you don't like it when I talk about you.

I need you back. =|

I love you. I hope everything's alright.

17 comments:

  1. aww.. girl dont worry I am sure this will bring you guys closer together,,! I am sorry that this is a bad time for you...!
    LOVE
    -Bright

    ReplyDelete
  2. Yeah, we officially stopped talking... But, who knows. One door closes, another one opens.

    ReplyDelete
  3. :( I know as cheesy and repeatative as this sounds, but everything really does happen for a reason....we just don't see the reason until later.

    ReplyDelete
  4. I found my reason. Lol. I'm keeping my distance from now on. =]

    ReplyDelete
  5. Aww u guys were so cute together. I hope u guys can work it out me and my bf had are problems to but even though i tried to block him out i knew he was the one not being with him hurt more just talk to him i can tell on your recent posts he means the world to you.

    ReplyDelete
  6. Sounds like you cheated on him like you do with every guy on this blog, good luck sneakuhbutt

    ReplyDelete
  7. WHAT?! Lol. I didn't cheat. Sorry.

    ReplyDelete
  8. Has he tried to talk to you or explain anything to you

    ReplyDelete
  9. Yes, I'll explain everything soon. =]

    ReplyDelete
  10. It seems from this post that u dnt even deserve him sry just being honest and i hope he realizes it

    ReplyDelete
  11. Aww do u miss him at all

    ReplyDelete
  12. I do, but not as much as I though I would.

    ReplyDelete
  13. Thats good what if he changes would that bother u at all

    ReplyDelete
  14. What do you mean by changes?

    ReplyDelete
  15. Um idk he seems like a good guy from your recent posts what if he turns into a badboy are something. And what if he has sex with other chicks that wont bothet u cuz i would go crazy. And ur ex bf is pretty handsome by the way

    ReplyDelete
  16. He's an amazing guy, but we just don't see eye to eye. It took him a year and a half to realize certain things. He didn't accept me for who I am – long story short.

    He told me he cheated on me a couple of times, but took it back. He just wanted to see my reaction. I mean, I never really took it as a joke, so I kinda got used to the idea. It'll bother me, but not as much.

    ReplyDelete

Gracias for the input. =P

Follow and Twit me @SNEAkUHbUTT